ook nog naar Rottummerplaat

Lammert @ 13 november 2017 20:19

Met dezelfde boot ben ik ook nog naar Rottumerplaat geweest, terwijl de bemanning wat werkzaamheden hebben verricht heb ik wat rondgekeken op het eiland, ook nog even meegeholpen en zowel op de heen vaart als weer terug veel zeehonden gezien.

op de boot

Afbeelding 1 van 3

uitje naar Rottummeroog

Lammert @

In September 2017 kregen we een aanbod om mee te gaan naar Rottummeroog, voor de meesten verboden gebied maar via een kennis konden we

met een boot van rijkswaterstaat mee naar dit eiland. een prachtige ervaring

Camperreis 2017

Lammert @ 21 juni 2017 09:16

van 6 Mei tot 20 mei met de camper door Nederland via Zeeland en Valkenburg naar de Moezel en de Rijn en vandaar naar de Edersee in Sauerland  en via Millingen aan de Rijn en Ommen weer terug naar Nieuwolda. Een mooie reis, het weer was goed en we hebben genoten van de mooie camper plekken bij de Moezel /Rijn en Edersee

Oberfel aan de Moezel

Lammert @ 22 april 2017 15:38

Bij ons verblijf in het hotel kregen we ook een dagreis met touringcar door de omgeving en daar kwamen we ook bij een museum van een leisteen mijn, een koekjes fabriek van de Beuckelaer en het bezoeken van klooster, op de foto staan we op het punt om een leisteen mijn in te gaan en te bekijken hoe het er vroeger aan toe ging, de mijn was 30 meter onder de grond.Best een kijkje waard

Vijf dagen Oberfel aan de Moezel

Lammert @

In augustus 2016 zijn we met Albert en Dirkje vijf dagen op vakantie geweest naar Oberfel aan de Moezel in hotel zur Krone, daar hebben we een bootreis gemaakt naar Cochem, we hadden vrijvervoer van het hotel en zijn met de bus naar Koblenz gegaan. We hebben de stad bekeken en daarna naar de plek waar de Rijn en Moezel bij elkaar komen. Albert en ik zijn nog met een kabelbaan naar de andere kant van de Rijn geweest.

Terug naar huis via Valkenburg

18 mei 2016 zijn we op de terug reis naar huis  in Valkenburg blijven slapen, een mooie camperplaats boven bij de kabelbaan Wilhelminatoren.Een prachtige reis door Duitsland vooral richting Rügen waar de boomgaarden met fruit bomen en de koolzaad velden volop in bloei stonden.Dit gaan we zeker nog eens doen maar dan ergens anders heen.

Op weg naar Rügen aan de Oostzee.

Lammert @ 21 april 2017 19:41

Op 10 mei zijn we onderweg door Duitsland richting het schiereiland Rügen waar we op camping Freesenbruch een paar dagen zijn gebleven.

Pauzeren aan de Elbe

Lammert @

Via Cuxhaven waar we de nacht hebben doorgebracht gaat het langs de Elbe richting Hamburg, tegen de middag even een pauze, in de verte zie je Hamburg liggen.

Op reis met een camper

Van 7 mei tot 21 mei 2016 zijn we met een camper op vakantie geweest, op zaterdag 7 mei alles ingepakt en zondagmorgen 9 uur was het wegwezen

Ontmoeting met koningin Maxima

Lammert @

Bij de opening van het verpleegcentrum het Hamrik op 7 juli 2015 door koningin Maxima heb ik  als lid van de clientenraad een gesprek gehad met Maxima over een tijdlijn bord die in de hal hangt en door mij is ontworpen, dit was een leuke ervaring.